


Moderator: Suport Team
Salutalexmanea2000 wrote: ↑Thu May 31, 2018 1:55 pmSalut!
Nu stiu daca am aceeasi problema ca si cea postata, dar poate ma ajuta si pe mine cineva, sau macar ne strangem mai multi cu aceeasi problema: am un Echo Dot functional, mi-am cumparat un Broadlink RM pro+, l-am configurat de o mie de ori, el functioneaza, dar nu il vede Alexa in aplicatia ei.
Mentionez ca am ultima versiune de iOS, pe un iPhone 7, am instalat aplicatia noua, ihc, acolo totul e ok, merge sa controlez device-urile pe care le setez, dar in Alexa nu imi vede niciun device / scene, nimic. Am incercat cu mai multe conturi de broadlink, pe care le creez din aplicatia ihc, dar mereu cand ma loghez cu ele ca sa activez skill-ul in Alexa, imi spune ca nu exista contul, si merge sa ma loghez doar cu Facebook-ul.
De asemenea, as vrea sa mai mentionez ca aceste lucruri totusi nu le fac din aplicatia Alexa, deoarece atunci cand vreau sa activez skill-ul din telefon, efectiv nu pot face "check" la cerculetul acela, nu pot apasa, nu se intampla nimic daca apas acolo. Merge doar din aplicatia pentru browser (http://alexa.amazon.com). Uitati:
Untitled.png
In plus, am incercat si cu ambele skill-uri pentru Alexa, BroadLink Remote Control, cat si BroadLink Smart Home. Niciunul nu-mi gaseste vreun device / scene si ambele ma lasa sa ma loghez doar cu Facebook + imi spun ca orice cont creat pe e-mail nu exista (desi in aplicatia ihc ma pot loga cu ele).
Mai mult, am incercat si aplicatia veche ihc (nu merge, ma redirectioneaza automat sa downloadez aplicatia noua), si aplicatia noua ihc, si aplicatia BroadLink e-Control. Niciuna nu ma ajuta sa gasesc vreun device / scene in Alexa.
Sunt si conectat pe toate dispozitivele pe aceeasi retea de wifi 2.4 Ghz, de asemenea am tinut cont sa nu folosesc caractere speciale cand am numit toate chestiile din aplicatie, si am mai vazut undeva ca cica Alexa ar functiona doar cu device-ul Television din aplicatia ihc, deci doar cu ala am incercat si eu.
Totusi, tind sa cred ca poate e o problema pe iOS, o sa incerc sa repet tot procesul pe Android si o sa revin cu un reply.
EDIT: Am sunat si in China la suport la Broadlink si am incercat sa le explic, dar m-a pus chinezoaica sa ii trimit un video pe adresa de e-mail pentru suport si m-am lasat pagubas, oricum nu cred ca o sa ma ajute nimeni si in plus cum naiba ii explic eu chinezului in engleza toate astea?)