Artikel over tinder swipen links rechts:
Toen ik Tinder voor het eerst installeerde, dacht ik: ach, leuk experimentje. Gewoon wat swipen, kijken wie er allemaal in de buurt
Mijn leven op Tinder: swipen tussen liefde, lol en afwijzing. Toen ik Tinder voor het eerst installeerde, dacht ik: ach, leuk experimentje.
>>> GA NAAR DE SITE <<<
Gewoon wat swipen, kijken wie er allemaal in de buurt rondhangt. Inmiddels zijn we een paar jaar (en een heleboel matches, dates en ghostings) verder en kan ik wel zeggen: Tinder is niet zomaar een app. Het is een rollercoaster van ego-boosts, mini-drama’s en af en toe verrassend leuke ontmoetingen. Het verslavende swipe-gevoel. Swipen voelt bijna als een spelletje. Naar rechts als je iemand interessant vindt, naar links als je denkt: nope, niet mijn type. En die dopamine-kick als je een match krijgt? Serieus, soms voelt het beter dan een like op Instagram. Maar eerlijk: het is ook verslavend. Je wilt steeds weer weten wie er nog meer om de hoek zit, alsof je volgende grote liefde één swipe verderop kan zijn. Openingszinnen: gênant of geniaal? Het lastigste moment blijft altijd: het eerste berichtje sturen. Ga je voor een standaard “Hey, hoe gaat het?” of pak je uit met een creatieve openingszin? Ik heb beide geprobeerd. Soms scoor je met een flauwe grap (ik heb ooit iemand laten lachen door gewoon een pizza-emoji te sturen
tinder swipen rechts
naar rechts swipen op tinder
tinder naar links of rechts swipen
tinder swipe naar rechts
naar links swipen tinder